Sériová diagnostika, co to je?

Sériová diagnostika „napojení“ je to navázání komunikace mezi diagnostikou a vozidlem přes diagnostickou zásuvku. Přes diagnostickou zásuvku se lze dostat do všech řídících jednotek ve voze. Sériová diagnostika se používá pro rychlé zjištění stavu řídící jednotky, bohužel není tak důkladná a bývá velice zavádějící. Chyby uložené v paměti závad jsou pouze vodítkem k nalezení závady. Ovšem bez sériové diagnostiky nelze vyměnit díl, vymazat chybu atd. Z řídící jednotky se dá vyčíst identifikace (číslo jednotky, soft. verze, kódování) Paměť závad (číslo a popis závady, když svítí chybová kontrolka). Mazání paměti závad (po odstranění závady). Skutečné hodnoty (otáčky, teploty, polohy, tlaky, dávky, předstihy, předvstřiky, adaptace, regenerace, naplnění DPF) Akční členy (test vstřiku, AGR, pneuměniče, klapky, čerpadla, ventilátoru) Testy (rovnoměrnost chodu, komprese, regenerace DPF) Náhradní díly (reset DPF, náplň aditiv, dif. snímače, váhy, klapky, vstřiky, AGR). Logování (nahrávání a ukládání do souboru během testovací jízdy). Výrobci vozů používají své značkové diagnostiky ještě se spoustou jiných funkcí.  My používáme univerzální diagnostiky BOSCH, ATAL, TOPDON pokrývají 90% vozů a značkové VAG, VAG can pro, OPcom, Multiecuscan, SECON-Hicom,Bicom,Focom. Diagnostiky jsou pravidelně aktualizované v poslední možné verzi. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *